Wednesday 1 June 2011

alkisah member2 aku yg tersayang ^_^

disebabkan dorang asek dok kenekan aku je..mane bleh aku senyap je bdiam diri..aku salu carik bahan untk kenekan dorang balik n never ever stop buat bnde tu..hehee

today,,aku dpt satu bnde baru untk diolah dan ditafsir (penangan sejarah)..
bila setiap kali kitorang (aku,tin2 n milah) bjumpa ngn faris, dia msti akn sapa milah dulu.. haihh
pd mulanye kitorg x pasan sngt..tp td, mse kat restoran (tmpt yg aku ase pnoh ngn malang =,=) , dia tego milah.. siap ngn full name lg tuh..WOW ! tak nak la ckp ape2..but YES ! finally saya bole kenekan awk ngn dia.. ngee~ bkn tu je.. moment yg paling SWEET is when cg Alfi tnye 'spe yg slalunye dpt mrkh 10 kebwh untk part essay ?' .. tngok2 dorang bdue je angkat tangan .. cg alfi plak , 'aik, korang bedua je ?' hahahaa bapak lwk ! saket prot aku gelak time tu. dengan muka tekejot c faris tu lagi~ hahahaa
dah la aritu kan..milah kan..dia kan..pakai kan..baju kan..singkat kan.. (xmo smbung) hahaa phm2 jelaa bg orang2 yg da phm tuhh okayy. :DD *besambung...

habes cite milah..ni nk cite psl tin2 plak..hehee
td dia x bape nk bising..I mean dia senyap je..x mcm slalu tu..bru saya pasan..hehehe 
Mr. Nabil dia xde kat situ..hehh xpe2..kan u dah ade yg baru.. Mr Adib ..korang da la pkai baju same kaler..ececeyy da janji ker nih ..? hahaa tu laa. syok sangat gelakkn orang,, kan sndiri da terkono.. ! hahaa btw, time tusyen pon nabil xde..ciann tin2..sbar ea.. esok2 dia dtg ar tu... hehehee

alkisah~
itu la cite psl member2 aku yg baek hati ..tp blom tamat lg aww..troskan mmbce blog aku untk cite dorang yg seterosnye.. *TO BE CONTINUED


P/S : aku x mention nme sape2  okayy except nme boyz korang tuhh. but sape yg 'MAKAN CILI , DIA YG TRASE PEDAS' hehehee

No comments:

Post a Comment