Saturday 4 June 2011

ARGGGHHH...!!!


ape yg aku buat arini ?? arini aku ase mcm sakai je yg dok kat pedalaman tu. mnde arh ? =,=bngon2 je aku tros mkn roti telor yg mama aku buat sbg mkn tnghari (kantoi, bngon lmbt :P) .


then, aku ase mmg xde mood giler untk buat ape2 sjak mlm itu ...... keje umh pon aku skip.. umh mmg x sapu ah.. kain aku basuh (tu pon sbb mama dah suroh) but sidai time 20 minit seblom begerak ke gemilang.. emm apa lagi ? hari aku pnoh dgn senyum x ikhlas..


sumpah xde mood giler.. n dgn bangganye aku nk cite yg arini sebutir nasik pon x masok dlm perot aku.. =,= aku hnye alas perot ngn roti , roti n roti je~ bpk ah .. aku mmg x takot kene gastrik.. tp nk wat cmne ,, aku betol2 xde selera langsung hari ni.. n energy aku mmg xyah cite ah.. x mkn , mmg lembik ar.. aku just ddk dpn pc , bukak fb , blog n lyn game.. study jaoh skali.. ape la nk jd kan ??

esok pagi2 aku gerak untk blik kmpung..


hmm suda pasti aku nk tenangkan fikiran aku yg beserabut ni kat sne.. even aku mmg x suke ddk kmpg , bkn nk kate aku ni blagak ke ape , tp aku mmg da tebiasa kat KL .. tmpt aku mmbesa dan dibesakan.. wlaupon kat sane xde bnde2 yg mghiburkan (xdpt nk on9) ,, tp kat KL aku xdpt nk nikmati suasana tenang n damai cm kat kmpg.. (da mule dah~) cOOl~ senyap , sunyi , betol2 menenangkan .. x mcm kat KL ni .. dgn hon kreta , dgn bnyi org smbur ubt nyamuk , ngn kompang la ape laa.. memekak je.. So , aku hrap sekembalinye aku ke KL , aku da ade smgt untk buat bnde2 yg spatotnye aku kene buat n da bleh snyum dgn ikhlas.. gelak kuat2 cm slalu .. (= =') n kacau hidup adk2 aku (:P) .. LOL

No comments:

Post a Comment