Thursday 30 June 2011

29th JUNE 2011

its a date..yeahh its more than a date actually..ntah ape aku merepek.. emm d sbalik tarikh ni ade mcm2 crite.. yg ptame, today is my youngest bro's beday.. hahaa and 2nd, its my late teacher's beday also.. Pn Nurulaine Md Salleh..rindu sngat kat dia.. :'(  n 3rd, beday akak Ida Don..emm.. nak bcrite lah ni kann ..


Okayy.. aku ase arini aku bnyk gelak..ntah laa..bnyk sngt kot yg funny.. n its all about Ida.. hahaa emm tringat plak pristiwa x sngaja by mas kat dpn ko-op.. hahaa sumpah lawak.. hahaa mas, mas, ..mcm mne la bleh jd cmtu.. :D saket perut gelak2 td.. then kat dewan time men sorok2 spec ijoy.. bleh plak Ida g shoot kat port yg baek punyer.. n dkat mas jugak.. hahaa dah la Ijoy nmpk.. hahaa x snonoh sungguh.. tp mmg terbaik arr.. berjaya buat kitorg mnyembur gelak.. hahaa :DD
okayy.. today xde rusyen (bak kate yunie) ..sbb Isra' n Mikraj ler.. emm..kira2 kol 8 cmtu kitorg grak ke KFC ..for what ? celebrate beday adek aku ar.. da abes mkn uhh blik umh ar kan.. x lme pastu mak aku dpt call, member dia yg kitorg lwt kat HKL aritu dah mninggal.. InnalillahiWainnalillahirrajiu'n... Sedey x sedey gak laa.. emm..
Slamat smpai umh.. :) tbe2 bpk aku hulur satu bnde kat adek aku.. acecey~ adiah beday ler tu.. bukak2 je enn..wahh hp laa~ woo.. syok giler.. emm agak jeles laa. huhuu bapak aku mmg salu manjakan adek aku pon.. biar la..hoohoo
lagi nak cite ape ?? dah abes laa.. thats all lah for today.. n next time kita btemu lg kat sini, d tmpt yg sme, wktu len2.. hahaa
p/s : HB kpd arwah teacher Aine.. smoge rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dlm kalangan org2 yg beriman.. Amin.. (Al-Fatihah)

No comments:

Post a Comment