Saturday 21 May 2011

Saya suka! saya suka! (post bikin muntah)

hari ni saya rasa heeeepppppppppyyyyyyyyyy sangat ... nak taw tak.. nak taw tak.. dia duduk seblah saya.. siapa duduk sebla saya ?? siapa lagiiii... dia laa~ dia siapa ?? alaa~ nk taw gak ker..?~ huhuhu malu laa~ dia comel sangat... saya rasa smacam je tadi taw.. malu plak... hihihi~ dia kan.. dia kan... dia ape ?? yelaa~ saya nk gtaw la ni... emmm.... saya rasa dia coollll sangat ..Saya suka dia ?? nk kene kata cemtu ker ?? emm.ntah laa.. saya minat je kott.. minat ngn suka sama ker ? huhu~ npe saya minat dia ?? emm.... sebab... dia... sebab muka dia ade iras2 mumu saya.. .hehehe~ tp saya admit yg dia up sket lah dr mumu saya tu... sket jee.. .btw dia tu photographer taw... lagi laaa mnyerlahkan lagi style dia yg smart tuhh.. awww~ dia bese2 jer.. dia tinggi sket dr mumu saya... bkn saya nk kate yg mumu tu pndek... ishh x lah.. mumu jngn laa trase pulak~ mumu tetap tinggi d hati saya (nk muntah plak~) ..emm.. td mer2 (nama baru untuk dia <3 ) pon datang jugakk.. dia pakai bju kaler hitam... sama mcm saya ..! hahaha saya terlebih excited lak hari ni.. nseb baek lah orang yg saya x suke tu x de hari ni.. kalo tak, bleh mengganggu rasa hepy saya ni... hehh..eh2 kita sambung cerita saya tadi ea.. hikhik.. pastu kan saya terdengar mumu(2) tu berkata-kata.. dia kata ape ?? emm.dia cakap cmni kat kwn sebla kanan dia, ''eh,macam mana nk buat yang ni ea?'' ,wahhhh...! pertanyaan dia tu sangat comel...! dengan suara dia yg superbbb bleh wat saya cair... nseb baek air-cond kat dalam bilik tu agak kuat.. so saya maseh dapat btahan lagi drpd melting kat situ.. huhuu saya rasa malu sendiri pulak.. hahahaa malu tu bkn gedik kan ?? emm.. so kpd ssiapa yg malu2 mcm saya,,dont wory..just keep it up because...



hikhik..tapi agak2 la .. betempat sket kalo nk malu ponn.. xkan nk malu je 24jam kan..? cmne plak nk idop... adoyaii... ponat lak den nulih pnjg lebar ni arr.. ngee~ nk abihkan laa cito den ni.. esok2 lau den aso nk nulih laei,,pndai2 lah den habih en maso tat sini.. *habes kuar loghat negeri :D

No comments:

Post a Comment