Wednesday 25 May 2011

After a few days without blogging...

semalam physics paper 3..no comment but for sure, phy aku kali ni memang drop giler..hampehh..x study punya pasal la ni..hmm..btw, sebenarnya aku nak story 'bout hari ni..24 Mei 2011 (hari ni ker?)..tarikh tu dah familiar dlm diari hidup aku..yelaa..bila kita dah suka kat someone tu, mesti segala tentang dia kita nak tahu, dah tahu or ambek tahu.. termasuk la aku sendiri..
today was mang2's birthday..
emm..mmg nothing's special sbab kitorang bukannye ade pape ponn..dia pon entah kenal aku ke x..tp dia tetap special bagi aku..da masok 2 tahun lebih pon aku minat dia..hahaa..kelakarnya..alaa..adat la tu..sekolah hanya sekali..time ni laa nak suka org tu, suka org ni..pasni dah takde puppy <3 (bak kata amal) ni semua..hehee..tujuan aku menulis ni sebenarnya bkn nak membebel psl mende ni..
aku nak wish dia..

to my b'day boy..

here, wishing u a day that's as special as u are..i hope u panjang usia, dan murah rezeki..may your day be filled with the warm sunshine of <3 and the bright colours of laughter..i may not be by your side..celebrating your b'day with you..but i want u to know that i'm thinking of u..n wishing u a wonderful birthday...! :) :D
emm..ikhlas ke wishes aku ni? hahaa mcm copy paste je. hmm tbh, mmg copy paste pun muahahaa :P
btw aku harap kau jumpa org yg sesuai ngn kau dlm ramai2 admirer kau tu..or i hope kau dpt bersama ngan org yg kau suka..aku pun taktau smpai bila aku suka kau ni..btw aku akan confess kat adik kau pasal semuanya 3 hari before spm..11/11/11.. tp aku nak adik kau simpan dulu benda tu drpd kau..after spm, kalau adik kau nak gitaw the whole world pon aku dah xkisah dah..aku nak keluar dr alam fantasi yg ada kau..kalau ada jodoh,kita jumpa lagi..tp aku rasa kau bkn jodoh ku..aku xhrap pon..(pe ckp pasal jodoh ni..??) emm..aku nak tengok dulu sape future husband ida,,(ttibe~) hahaa..i think dah panjang sangat aku menaip ni..stop kat sni dlu lah..lastly nk ckp,, mang2, kau comel sangat arini..! even kau botak n capang, kau still comel d mata aku..! :D n aku appreciate pertentangan mata kita td. (ta ley blah doee~ ==)

HAPPY BIRTHDAY !
P/s : x dpt nk wat wishes cmni untk mumu n mvmv..huhuu btw happy belated birthday lah kat korg..hikhik spe soh korg lahir bln Jan,hahaa but aku still boleh wat wishes kat meme 24/??/11 nnti..haa!

No comments:

Post a Comment