Wednesday 4 May 2011

Diagnostik buat aku gila!

haluuu...aku tengah cuak ni..sedar tak sedar dah masuk May..ayoyoo..sumpah aku cakap aku memang tak start study lagi..entah kenapa la rasa malas sesaje..wake up fara! wake up! tinggal lagi berapa hari je untuk aku buat revision..boleh masuk ke? hmm..tp aku memang suka study last minit punn..ini la perangai aku yg tak bagus..bila dah mula exam, memang mampu pasrah jela dgn result nanti..ni baru Diagnostik..belum lagi SPM ..huhh ! kenapa la aku mention benda ni...kan da gelabah memasal..dah la exam start hari sabtu yo..nak tak nak terpaksa la melangkahkan kaki ke sekolah untuk menjawab paper sejarah yg menjadi favourite ramai..heh
btw, lupa lak nak cite pasal date sabtu ni..emm,,ada apa ngan 7 May ni ekk ? Is there something special? hanya org tu je yg tahu..hehee kbye.

No comments:

Post a Comment