Monday 2 May 2011

My First Entry :D

emm.. apa nak tulis ek..? heh aku memang slow sikit kalau bab2 perah otak ni.. ok la aku try keluarkan apa yang ada dalam kepala otak aku sekarang ni.. erm..ekceli aku tak terniat pon nak buat blog or terlibat dengan benda2 ni semua.. tapi akhirnya aku terpengaruh jugak sebab member aku semua blogger2 famous.. hahaa ayat nak gempak je.. so aku pon sign up lah mende ni..niat suka2 je..taknak serius pun plus aku tak reti sangat pon nak handle mende2 ni..but org mesti tak dapat agak berapa kali aku sign up blog ni..emm..ce teka,ce teka.. hahaa kalau masuk blog yang ni, means dah 3 blog.. nak tau tak reason aku buat blog yang baru..??? malu lak nak gitau..tp aku gitau gak lah..snanye aku lupa password aku..hihihii kalau aku still ingat la password untuk both blogs aku yg lama tu mesti aku dah ada 3 blog da sekarang..hahahaa tp aku sendiri pon x hengen nak ada banyak2 blog..yg satu ni pon belum tentu lagi tertengok..hehee emm, aku rasa sampai sini jela post aku yang 1st ni.. pasal aku pun dah kering idea nih...hehee bye.

No comments:

Post a Comment