Monday 3 June 2013

family vacation in...

qwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopaSINGAPORE!




bahahaha saja buat intro cemtu sebab cantik :p so... last weekend aku g Singapore ngan family. hmm lets say semuanya idea aku ahahah aku mmg demand sikit :p hmm dulu kan kak lisa penah ajak g singapore naik train, tak ingat lak bila and kalau tak salah la mmg kak lisa yg ajak *sorry kalau salah orang hee* pastu tanya parents mmg for sure lah MAK gua tak bagi kalau pegi dgn member. ayah gua lek je, kata je nak gi mana, dia bagi duit, hah enjoy k. lepas tak bagi tu gua cm rengek2 la 'tak penah g melen melancong kemana-mana :(' mak aku penah g medan, ayah aku penah g singapore, aku? stakat balik kampung yg beberapa inci *cewah* je dr KL, amboih tak adil la kan. pastu ada trip pegi hatyai, thailand under uitm, pun MAK gua tak bagi gak -_- bahaya lah perang lah. ajak g indonesia pun mcm2 alasannya. and finally, singapore jugaklah yg jadi pilihan, kononnya sebab dekat je.


aww cuweetnya kitowang uhuk uhuk :p

since aku adik beradik takde passport lagi, kitorang pegi imegresen buat. mak aku kata zaman dia dulu dorang nak tau tinggi, warna mata bagai. mak aku pun tengok mata kitorang sorang2. sepanjang hidup aku yg nak masuk 19tahun ni aku tak pernah tau yg mata mak aku warna dark brown. nampak sangat tak penah tenung mata mak sendiri hahaha teruknya. lepas tu mak aku kata mata aku pun coklat jugakkk. cepat2 aku tengok kat cermin bahahaha kenapa selama ni aku tengok mcm hitam je xD oh guess what? aku tanya ida jugak, dia kata 'coklat'. 'macam lipas' kuang ajar much -,- but i gotta admit that she was true. dia mcm coklat yg gelap sangat, kalau tengok betul2 baru nampak, tapi mak aku coklat terang. well, nasib baik orang imeg tu nak tau tinggi je. aku ukur kat situ, 173cm, kat perak 177cm kot. so aku letak je 177 :p sebab adik aku masing2 195 n 183 -_- kuaja dorang ni


oh look! someone's holding that bag :P

lepas dah survey itu ini, mak aku kata g singapore ni rugi sbb belanja tinggi. yelah 1SGD=RM2.45. yeah mmg betul, kalau dorang yg datang tempat kita untunglah. baiklah g indonesia lagi. time ni aku geram, haritu kemain tak bagi pergi -_- pastu mak gua tambah lagi, pergi bandung ke bali ke lagi okay kot. grr time dia sebut BALI tu aku mcm ahhh 'jom pergi sekarang!' sebab time tu greyson ada kat bali isk isk :'( tak dapat g bali, bawalah diri ke singapore hahaha sedih. so 24hb May 2013 bersamaan Jumaat, kitorang bertolak. naik bas je sebab dekat je kennn, konon. nasib baik bas dia selesa. dr johor ke s'pore tak sampai sejam so yg duduk johor tu kira untung k korang boleh masuk s'pore hari2 bahahha tu pun kalau tahan nak kena 'raba' ngan pegawai kastam. i mean, s'pore ni mmg strict gila gua cakap. muka pegawai2 dia k agak kecut gak la aku tengok. lepas kastam, well...Singapore, here I come!



to be continued...

No comments:

Post a Comment