Thursday 23 May 2013

Kenapa?

tadi aku panaskan lauk kat dapur. pastu aku duduk kat depan laptop balik. lepas tu rasa macam tak sedap hati so aku pergi dapur balik. tengok2 api dah terpadam tapi punat gas tu still terbukak. terkejut jugakla tapi aku pikir maybe gas dah habis kot. tak berani nak cuba nyalakan api balik. dah la aku sorang2 kat umah ni. tapi bukan tu yang aku nak cite sebenarnya.




nak tanya, kenapa lelaki selalu tak puas hati kalau kita fangirl kat sesape yang kita suka? aku da banyak kali gila kena. baik dekat kl, sampai la ke perak. ada je yang tak puas hati. lepas tu dah tak puas hati, kutuk2 pulak muka orang tu, nama orang tu. kau ingat kau bagus sangat ke nak kutuk2 orang? ada satu masa ni, ada yang tanya aku, "kenapa kau minat sangat kat dia ni?" kenapa tak tanya diri kau sendiri, kenapa kau kapel ngan awek kau tu? hahaha tapi belum terlepas lagilah ayat tu dari mulut aku. maybe lepas ni kot. hahaha better kot aku kapel ngan orang yang tak wujud daripada kapel dengan orang betul. jauh dari dosa, am I right? ^_^ lepas tu ada yang tanya, 'perlu ke nak letak gambar dorang jadi wallpaper hp?' habis tu kau nak aku letak gambar ngko ke cemana??




kalau dorang dengan awek dorang takde pun aku nak mengata ke apa. ada tu sampai pegang2 bagai, ayat jiwang2 pastu ada hati nak mengata aku. kalau dorang gilakan bola tu sangat2 sampai berhabis duit kenapa aku takleh habiskan duit untuk minat aku? lagipun aku pakai duit aku sukahati aku ah, bukan susahkan dorang pun. so lepas ni aku harap takde yang menyibuk lagi, aku takde pun nak amek peduli hal orang. kalau nak stalk pun aku diam2 je takde pun nak sakitkan hati orang ke apa. tapi orang selalu sakitkan hati aku. haih pedih tapi pendam jela kan. tak guna kalau layan orang berfikiran sempit macam tu. ala sebenarnya perempuan pun ada je yang segolong ngan lelaki2 ni. jeles cakap je ah hahaha kbye.




No comments:

Post a Comment