Wednesday 1 May 2013

last day of April

oh hiii kanak2 ribena sekalian! :D




today saya date dengan faramira. kitowang memang coo cuweet haa kau hade? :p first kitorang menapak ke klfc. oh bukan kitorang yang menapak, tayar kereta dia gehehee fawa mahu cari keleja maa. tinggal nak interview je so let's pray for her okay (: lepastu lepastu pergi aeon wangsa maju untuk lunch. haa akhirnya dapat makan benda yang gua idam2kan selama terperangkap dalam kesesakan musim exam




then kita pergi MPH untuk beli sayur :p niat utama adalah untuk menghabiskan baucer buku. banyak gila novel ahh aku dah rambang mata gila tapi last2 satu novel pun tak beli -.- sebab aku tunggu masa nak pergi book fair kat pwtc lewww dengar kabo ada manyak diskaun untuk novel uihhh so drpd 100 tinggal hanya 50 hasil beli seketul dictionary and ONE DIRECTION:BEHIND THE SCENES! be jelly niggas! entah kenapa banyak pulak buku2 majalah2 yang pasal dorang kat dlm mph tu. kalau greyson punya memang aku dah suruh akak tu savekan semua untuk aku hahaha dan aku hampir je terbeli Men's Health sebab front cover dia yang sexy mexy tapi nasib baik aku dapat control kewarasan aku lagi gahagahahaha




ada la dalam sejam kitorang main round2 dalam mph tu. pergi tempat yang banyak buku ni memang best. tak dapat nak explain perasaan tu tp agak bahagia la dikelilingi dengan buku2 novel2 yg banyak walaupun hanya dapat baca sinopsis kat belakang :p aku aim sangat2 novel2 sophie kinsella pergh geram je tengok tapi selagi hati ni taknak beli so no. puas main sorok2 dlm mph barulah kitorang gerak pergi wangsa walk mall pulak hew




this time karok 2 jam sampai lebam. sayang takde lagu greyson :/ so macam biasa, main semua lagu wandereksyen, tiap kali masuk lagu more than this mesti semangat lebih gahahaha lepas tu jalan2 ingat nak pi date ngan awal ashaari tapi dia takde pulak ish orang lain yang jaga SCHAPOHOLIC a.k.a booth yang menjual pakaian dan aksesori kepunyaan scha alyahya wew!


bukan aku yg snap k. ni amek kat instagram #credit

okay masa nak balik memang sangat mencabar sebab waktu puncak kan, waktu orang baru balik kerja. sesak nakharom lah jalanraya situ dengan bendera2 and banner2 yang bergantung-gantung pergh rimas mata ni tengok -_- masa berhenti tunggu lampu merah lagi la takleh bla. ada satu kereta yang aku tersangatlah kenal betul2 kat sebelah kereta fawamiwa. guess siapa punya keleta? kereta abah dia. abah dia abah dia abah dia abah AJ T______T kereta bapak AJ betul2 berhenti sebelah kereta farahhh grrr apalah nasib kan. nasib baik hanya parents dia a.k.a mentua tak jadi aku je yang kat dlm kereta tu. cuba kalau dia ada sekali? haa kan mengundang tu.


SANGAT MENGUNDANG

oh and there's always a problem stiap kali aku dengan nad plan nak keluar. da berapa kali cancel dah hmm :/  but it's okay kot sebab aku pun tanak ganggu dia, exam dia nak dekat dah but i miss her, i want to meet her! -_- rumah sejengkal tapi tetap takde chance nak jumpa. okay mungkin next time, hopefully. i'll just pray.





No comments:

Post a Comment