Thursday 27 December 2012

My Days During Holiday

hey guys! wow okay, sepanjang kat kl mmg aku tak lekat kat umah. asek keluar je hahaa and duit pun banyak habis -_- tp tak kisahlah sbb kat perak aku x suka kluar. so aku saving buat melabur kat kl muahaha




#Day1
once aku smpai kl terus kluar ngan nad since lpas ni dah xleh jumpa cuz dia keje. so we went to aeon alpha angle hewhew




#Day2
outing w my beloved parents and dekwan. pegi greenwood beli barang skolah dia. also went to plaza idaman, potong rambut hahaa




#Day3
went to KL festival city w afifah. main point actually nak bank-in duit but there's no cimb lerr -_- so round2 dlm mall tu sampai lebam heheh :3


buy me one pls? @_@


#Day4
Christmas day! my family and I had lunch at *tak ingat nama stall* smuanya berasaskan sup, i ordered nasi goreng ayam, dekwan order nasi tomato, seriously nampak sedap. rugi pulak tak tiru dia >.< we went to greenwood again and guess siapa yg bwk kete? ME!!! hahaha dlm kete tu mama bising gila, risau punya pasal. as long as ayah ada kat seblah, there's no worries ler maa.. hahaa and then pegi wangsa walk pulak. bought 2 pairs of shoes and thankyousomuch to mama sbb bagi aku beli dua pasang kasut wlaupun harga !@%^&^*)%^& sikit hahaha and for dinner, kitorg makan satay dekat kedai ida hehehe and i ordered nasi goreng pattaya. kenyang gila k. *and luckily ayah dah tolong bank-in kan duit tu hihi








#Day5
went to wangsa walk once again for baby shopping with faramira and adinda tersayangnya hewhew but before tu pegi skolah beli buku sekolah and kat sekolah jumpa ustazah zana hee *okay sambung* smpai wwm, kemain betul farah membeli belah hahaa sempat main bowling jugak, double game sampai kuku aku rosak n tangan aku rasa mcm nak patah hahaha right after lunch @ kfc, pegi carrefour, i bought two shawls sbb sukahati aku lah duit aku :P dari carrefour masuk wwm balik nak karok. then pegi klfc, terjumpa puan hardeep hee :3 dlm kol 8 smpai rumah, nasib baik mama x marah hihi dia pun dah biasa klau kitorg kluar mesti balik malam punya hehee mlm tu dekwan senyap2 je g uptown -_- sukahati dia je. tp aku amek kesempatan suruh dia bank-in kan duit untk aku hehee :>



\






#Day6
perap diri kat rumah. tringat cuti dah nak habis. keje tak sentuh langsung. ingat nak kluar harini tp malas pulak hahaa




No comments:

Post a Comment