Saturday 1 December 2012

new December, new semester (:

hey guys! esok aku nak balik Perak dah. huuu~ tak sedih! :p tak sabar ada ah muahaha sebab apa? krismas nanti cuti seminggu, apadahal balik je ah -.- uitm kan murah hati, suka bg cuti banyak yehuu!




okay, since its already December, harapnya bulan baru, sem baru, ada perubahan lah. dari malas ke rajin, dr jahat ke baik muahaha sem 1 aku banyak main, tak fokus dan sebagainya. kalau nak tau, aku bukak buku masa nak exam je. kalau x harapan lah. slalunya habis je kls, dlm kepala ni mesti fikir nak tidur je. slalu sangat tido ptg tu yg otak slow tu -,- time study week sminggu tu aku kat umah online je. buku bwak tp stay dlm bag. alah normal lah kan. time gap masa exam week pun aku sempat main game kat laptop hahaha :p aku mmg jenis yg suka study last minute. kalau study awal2 confirm tak masuk hahaa




Alhamdulillah bersyukur sangat pointer okay, mmg tak sangka langsung lah dapat 3 keatas sbb masa habis je exam tu terus kepala ni 'pasrah jelah. takde rezeki nak dapat dekan' hehee so skrg target ngan roommate nak dapat ANC. apa tu? Anugerah Naib Canselor lerr :p bukan senang nak dpt, I'll try my best, so do pray for me O:)




and nasib baik permohonan kami diterima, dapatlah sama bilik ngan 2 orang roommate lama, sorg lagi tercampak. tp malangnya dapat roommate baru yg x disangka-sangka lah pulak sebilik ngan kitorang haihh -,- apa2 pun, kalau dia baik ngan kitorg, kitorg layan dia baik lah <:




and jadual kls pun dah tengok, isnin pack gila woiii! tp rasanya tu bkn permanent punya. ntah2 nanti x sampai sminggu dah ada jadual baru :p wait and see jelewww




siapa tengok MAMA 2012? wahahaa ada joong ki sayaaa yg comel! <3 and siang nanti ada MTV Sessions, GREYSON CHANCE :'( sedih gila tak dapat tengok, haihhh *menangis*



-the end-

No comments:

Post a Comment