Sunday 23 December 2012

Mid-sem + Christmas break!

hey guys! rindu anda, anda, anda dan anda hehee so today saya balik KL, tanah tumpahnya darahku. eceli balik ngan ex-roommate tau but then tiba2 tiket bas dia hilang, terpaksalah balik sorang -_- and aku dah siap2 booked cab suh dtg amek aku kat kolej. aku kemain pakai ayat skema sebab dia pakcik tau, tengok apa yg dia balas -_-


pakcik nowadays -_-


pukul 10 bas gerak. seblah aku kosong, seats sebaris ngan aku kosong. depan couple duduk, sbelah diorang pun couple jugak. bezanya couple dpn aku tu mcm over sikit -,- kepala pompuan tu siap lentok2 kat bahu lelaki tu.. ish aku usha panas je. lpas tu couple seblah tu main share2 aiskrim pulak. aku pun macam




dlm pukul 2 lebih sampai rumah. pukul 3 kluar dgn nad pulak. pegi jusco alpha angle hehee jalan2 sampai lebam, masuk kedai ni masuk kedai tu hahaha sempat jugak main2 kat tmpt budak2 :p











lepastu lepastu itew beli neyyy!




sebab ada neyyy! hahaha xD




k esok nak kluar pegi wangsa walk. kalau nak tsrempak jomlah pegi sama lol

No comments:

Post a Comment