Saturday 7 April 2012

So today~

apa je yg aku buat harini ? bangun tido terus buat kerja umah, mkn then terus amek lappy, online. wowowo. before tu, aku kemas almari2 buku aku. sbb dah bersawang. punggah punggah, belek belek, susun balik. kali ni aku cuba untuk buang prasaan "sayang" tu sbb tanak simpan dah bnda2 yg tak pakai lg n tiada gunanya. kalau tak, buku darjah 6 pon still nak simpan lg, buat knangan lah konon. -..- so bila da selongkar sana sini mestila jumpa benda2 lama yg da lama tak jumpa , ceh ayat.. mcm haremm.. -.- disini disertakan gambar2 yg sempat aku snap time tngh punggah2 tu


yeah, ni dia. kad koko time form 2. -_-

buku cerita mengarut >_<

borang salah laku pss -.-

sangat bersepah kay

zaman bila punya barbie ntah

jadual waktu kls time form 2

ingat aku tak reti mnganyam ke ? hahaa

ole2 dr London. lol

once upon a time...

buat pnat je print bnyk2, last2 tak pkai pon -_-

my first Galaxie mag :D

lenguhlah tangan.

No comments:

Post a Comment