Saturday 21 April 2012

Greyson Chance Autograph Session (:




sorry sbb lambat update, kalau nak tau post yg ni dah 5 hari dok dlm draft box -_- okay so finally dah siap.. hmm so 15th of April, mcm yg korang tau.. Sesi Autograf Greyson Chance dekat One Utama..




I went there with my bestie , Ida n adik faramira, Ain :D so plan g kol 10pg tp gerak dlm 10lebih.. sampai sana dah nak dekat kol 1pm.. masa tu rasa mcm dah lambat sgt enn.. okay, kali ni kitorg tak susah nak cari tempat sbb dia buat berdekatan dgn tmpt masa Greyson Day.. cuma yg ni kat dlm, haritu kat luar bangunan. yelah Grey mana tahan panas.. tak baca ke tweet dia?! LOL




then jumpa ! dengar je lagu Paparazzi, aku da start menggila.. hahaa excited weh ! :D blom Greyson muncul lg -_- pastu ingat nak terus masuk line.. sekali... pergh!!! kitorang bratur berhampiran dgn entrance.. jauh jugakla weh dgn tmpt Greyson.. takpe.. sabau.. turn kita akan sampai jugak.. tu pon kira bsyukur kitorg kat situ, ada pnjg lg line kat blkg kitorg, sampai tekeluar dr pintu :D





so smentara tunggu Greyson sampai sempat jugakla snapped some pics..






Ain ngan Ida :D


sesape yg tak knl, yg knn tu adik Farah Amira :D


dgn Ain :)


with mah bestie, Ida


mmg mcm2 prasaan la ada time tngh bratur tu, nervous, cuak, rasa nak demam, nak terberak, smua ada.. jantung aku berdebar je.. bila dengar dorang sume menjerit mesti aku dpt goosebumps. haish ingatkan Greyson dah sampai aww.. 2-3kali lah jugak mcm tu.. dah dorg mnjerit gila mcm tu, aku larilah ke dpn, last2 Greyson x sampai lagi.. pfttt -__- tp aku sempat snap gambar





yeah, ada sesiapa dpt cari Natalie (link) dlm gmbr kat atas? tak knal ? LOL salah sorg drpd 6 crew Hitzdotfm (link) lah... kalau Hitz.fm pon tak pnah dgr mmg mslh ar -_- hahaa tp she's not so rendah maa.. hehee lebih kurang tinggi aku doh..


sorry gambar blur. dia jalan laju sangat. tp dia mmg tinggi :O


so bila dia diri seblah Greyson...


ni gambar last year :D

ni gmbar time dia photoshoot untk #onlyinmalaysia. jelas disitu ketinggian dia btambah :D


hmm maybe mcm tulah kot beza tinggi aku ngn Greyson.. hihi okay teruskan.. on time pukul 2pm, Greyson sampai !! ohmyGod laa.. lpas tu aku ngan Ain rushing kedepan.. mmg kaki ni rasa mcm agar2 dah.. menggigil kot.. hahaa then for sure ramai yg kerumun nak tengok n amek gambar.. aku terpaksa jengket kaki demi nak tengok dia betul2 dpn mata buat kali pertamanya dlm hidup aku.. acehhhh ayat aku :p then nampak dia.. ya Allah putih gila, rambut brownish, cute gilaaaaaaa!!! t_______t tak dpt gambarkan perasaan aku time tu.. then then time dia bangun n lambai n pandang ke arah tmpt aku berdiri... arghhhhhhhhhhhhh ! sumpah cair aku kat situ... Ain yg kat seblah aku time tu mesti kata aku gila dlm hati xD hahaa then sempat gak aku snap gambar, tp sangat malang sbb tak nmpk Greyson.. dia dihalangi oleh penyibuk2 kat kiri kanan dia tuh.. haish kacau -,-






sakitlah jugak kaki aku terjengket2.. -,- so balik ke line... beratur punya bratur, sampai jugak kat centre.. sempat amek gambar jugak :3




and and, ada crew Universal Music Malaysia (ida yg kata) record video, so time dia lalu kat kitorg aku jerit "WE LOVE YOU GREYSON!" haa semangat tak aku ? dorg bedua boleh senyap je .. kuang asam btol -,- okay sambung.. so sampai je kat dlm gate tu, (mean dah mmg dekat dgn tmpt Greyson :D) nervous gila weh.. ingt nak record video ke, amek gmbr ke en, tak jd lah weh ;p tp ada satu vid nih aku rakam, time nak dekat masuk gate




pastu kena kneeing sementara tunggu line kitorang dilepaskan masuk untuk meet Greyson wuhoo ! ;D semasuk je aku, ida soh pegi redeem baju kat tepi gate tu, then aku mcm teragak-agak, kang pegi, line aku dipotong pulak, dah nak sampai ni.. mulut aku "eh, mana nak redeem baju ni ?" sambil pegang resit, sambil muka blur *tau2 lah muka blur aku -,- aku mcm ckp sorg2 time tu, rasa mcm ckp ngn guard pon ada gak tp guard tu plak pandang aku dgn muka tade prasaan -..- last2 aku lupakan nak redeem baju tu.. terus tunggu turn aku nak dapatkan autograph pakwe aku tuh ;p haa then , camera bb aku dah sedia dah ni, last2 "eh camera takboleh eh" sambil tunjuk bb aku, sambil buat sign takboleh .. eiii kedekut la guard ni.. kecoh lebih =,= dgn muka tak bersalah lg innocent aku lock bb.. huh





time da bdiri kat tepi meja autograph tu, agak speechless bila tengok muka Greyson ~,~ mula2 dia tngh pandang bwh, means tngh sign lah, ida punya.. pastu pastu , before dia sign stuff aku, dia sempat angkat muka dulu pandang aku !!! and and ... dia SENYUM kat aku.. *le melt #__# time dia sign aku punya, mcm2 ada dlm otak aku, comelnya dia-rambut dia brownish-putihnya muka dia-mata dia bersinarnya-bulu mata dia kaler coklat-pipi dia merahnya-orang putih dia ni- mcm2 lah yg aku pikir.. boleh aku diam je time tu.. at least kalau say ILY dapat gak I LOVE YOU TOO mcm budak2 lain.. hish mmg amat mnyesal lah.. :'( then time dia tngh sign kulit album n tiket aku, aku pon serahkan 'hadiah special' untk dia dr aku, walaupon bkn handmade . hewhew :3 tp sumpah paper bag tu buruk, org bg aku, aku bg dia LOL dah last minute sgt weh -,- aku terfikir nak bg dia something tu pon idea enchancer kat twitter.. hihi then baru tfikir nak bg apa pon sehari sblm konsert.. LOL aku bg apa ? nak tau gak ke ? okay okay fine.. ni gambar dia :3




hahaa camera yg aku beli beberapa bulan yg lpas, agak lamalah jugak, time skolah , n beli kat JJ, duhh perlu ke bg details kat korang ? -,- dah lari topik ni.. hmm sambung td.. okay masa aku serahkan gift tu, dia tgh sign lagi, so pompuan kat tepi dia, hmm maybe kwn2 guard or seangkatan dgnnya, amek benda yg aku bg tu.. masa bg aku ckp "THIS IS FOR YOU GREYSON" and he replied, "OHH THANKYOU..." sambil PANDANG aku sambil SENYUM kat aku.. erghhh!! *le dies *___* then aku terus amek barang2 aku dan dgn prasaan bangga serta gembira kluar dr tmpt dia duduk tu.. :D









lpas tu, baru tringat psl tshirt.. aku pon g berhimpit-himpit dlm kesesakan tu n tanya psl tshirt.. bg resit , bgtaw size n dapat !




tetiba ida soh g line up balik, dia kata "kau ada tshirt ! pegi jelah !" aku mmg nak tp takut ~.~ dah sampai dpn gate pon aku still teragak-agak, last2 ada security nmpk aku, "okay, tshirt eh? okay masuk." woo lepas ! aku pon mcm blur je time tu tp lega sbb lepas masuk tanpa apa2 halangan. LOL time bratur tu, ada sorg budak pompuan, guard nmpk dia pegang album yg dah ada sign GC, guard soh dia kuar.. dia kata sorg skali je.. time tu aku dah mcm... err .. tunduk je weh , tak brani pndg guard, takut dia cam muka aku ke en.. hahaa okay, then aku pass ! wuhuu sampai turn aku, chinese kat seblah GC tu amek tshirt dr tangan aku n bukak untk Greyson sign.. and seblom tu, Greyson sempat usha aku, and and... dia SENYUM lagiii ...!! *le dead #__# wuu~ dia pon sign.. then dah habis sign, aku pass postcard dr ida yg telah direject ;p hmm same words "THIS IS FOR YOU GREYSON" then nak tau tak, this time lg extreme, dia amek, dia usha poskad tu, dia balas, "OWHH.. THANKYOU..." sambil senyum, sambil angkat kening dia, sambil letak tangan kat bahu dia, mcm gambar kat bwh ni :D


muka sblah kiri + action sblah kanan = mcm tulah reaction dia ! xD


awwhhh!!! sooo sweettt !!! aku hanya mampu senyum mcm kerang je time tu :3 lidah mcm kena ikat doo, tak dpt bcakap.. haih nyesal nyesal =,= okay, lpas tu aku belah dr situ.. then tunggu sampai autographed session tu habis la kan, 


baik betul mereka yg nak pegang kaki dia tu :3


Arnold Hitzfm and Enchancers :D yee.. aku knl sangat minah saleh tu -,-


time dia nak kuar lg seksa.. terkepit dia kat celah2 guard tu.. LOL aku ada record video. kelam kabut n x brapa nak nmpk dia lah.. last video tu korg bleh nmpk ayah dia, Mr. Scott Chance.. bkn sebarangan matsaleh tau.. bapak metua aku tuu ! hahaha xD




sampai dia mnuju ke kreta lah kitorg follow.. :p kat luar mmg dah sesak, then kereta dia pon sampai.. WWG  #### num aku tak ingat ;P hmm time dia kuar, mmg gilalah org2 kat situ.. besesak-sesak, tolak-menolak, aku tataw siapa yg tolak aku dr blkg, =,= sakit gila tp tangan aku sikittttttt je lg nak capai Greyson, tiba2 muncul guard push aku.. haish kacau jelah !




then dia pon gerak ke Red Box kat The Gardens kalau tak slah, untuk sesi karaoke dgn ssape yg mnang meet & greet haritu.. serious jeles wey tengok gambar2 dorang :(




dah puas menggila, kitorg pon cari Mc'D .. baru trasa lapar time tu -.- lpas tu jalan2 skitar 1 Utama tu.. mmg luas gila, tak habis teroka pun .. then lalu balik tmpt autograph td.. lengang~




Waiting Outside the Lines ~ :D






Home Is In Your Eyes Greyson !! :D


dah pukul 6 lebih baru gerak balik dgn kakak ida.. tu pon sampai umah nak dekat kol 8pm.. muehehe :3 mmg pnat gila tp hilang bila tengok balik smua signed merchandise aku 


Ahh Greyson signed mah album !

he signed mah concert ticket too ~

signed official t-shirt




GC

No comments:

Post a Comment