Monday 11 March 2013

OM Running Fiesta

hey guys! I had so much fun yesterday with omsa crews, and smlm berlangsungnya first event buat seki2 omsa yg baru, which known as Office Management Running Fiesta, ala-ala running man. aku gerak dr bilik kol 7:30pg. sampai kat roundabout tiba2 ada kereta saga kluar dr angsana, reverse slow2. k rupa2nya kereta abg fizzy. dia pun hantar kitorg pegi om.  uhh agak nervous sbb tiba2 akak yg kena jaga ngan aku tu tak datang. mula2 mmg aku jaga sorang, lpas tu ada seki lain dtg ganti. lelaki, part 4. but then nasib baik dia peramah, so aku pun boleh masuk, hilanglah awkward. kitorg borak mcm dah kenal lama ahaha




aku jaga checkpoint 2, dekat blakang fakulti akaun and clue dia 'tempat ilmu hisab'. yg penah follow de 'ace race last sem untung ah sbb dah tau. yg taktau tu dorang pergi sampai ke fakulti sains komputer n maths hahaa kesian. n game kat CP 2 namanya 'lari dlm plastik'. spatutnya dlm guni en tp ni dlm plastik sampah hahahaha n dorg kena lari dlm plastik tu sambil kepit 2 biji bola kat bawah lengan dorg. kalau plastik tu koyak atau bola jatuh, tolak markah n dorg akan kena denda. tergelak-gelak aku tgk dorg main xD




n lepas perasmian, penyampaian hadiah. then sesi bergambar para peserta, ngan crew omsa. n dorang ada bberapa pistol air, aku taktau dorang letak air apa tp mmg busuk gila pastu dok tembak kat orang. nasib baik aku kena tempias je so tak lekat ah bau tu. hampeh toi. pastu main baling serbuk kunyit. habis kuning baju org yg kena tu hahaa kalau tengok ada kuning2 kat om tu kerja dorang lah tu hahaa


bola tulah yg dorang kena kepit masa kat cp 2 hee


lepas kitorang berkumpul, dengar abg fizzy selaku presiden cakap apa smua, pergi ambek makan kat kafe lecturer. lpas lecturer2 balik kitorg plak yg makan kat situ. aku semeja ngan 2 org akak senior, dua orang junior lelaki n sorg abg senior. mula2 malu gak tp tgk dorg sempoi ja cuba ah tepis rasa segan tu. sepanjang haritu mmg asek gelak jelah. tk dpt byg mcm mana omsa next sem, bila senior2 part 5 dah blah :/




gambar banyak gak dorang tangkap. later on aku upload (kalau rajin)

-sekian-

No comments:

Post a Comment