Saturday 17 March 2012

today~

my God ! knapa ni ? knapa tiba2 aku blank ni ? okay, first of all, sorry kalau entry kali ni mcm merapu tp aku cuba ingat balik apa yg aku nak post. ^time tak online punyalah bnyk benda nak cite^ -_-




wee~ today aku dtg agak awal. n terima kasih sngt2 dkat En. Hakem sbb sudi call aku semata2 untuk remind aku kuar umah awal. mmg terasa sgt dihargai dan diperlukan time tu -____- *sangatsangat* blom sempat aku cuci pinggan ttiba ada call dr ppj, memekik-mekik plak tu dlm phone -,- sabar jelaa.. by then sampai sana dia bkn nak bg aku terus clock in, ada jelah hal dia nk bg aku lambat. tembak guna pizza sauce kang baru tau. huh so lpas ni klau dia call, aku soh adik aku yg jwb. hahaa nak call hari2 pon takpe, klau bleh jd alarm aku sekali. hahaa




nak cite psl org tu.. alahh takde mood ah. tataw knapa dgn dia tu.. mcm pelik je prangai.. da lah tak bcakap langsung ngn aku *itunormal* pandang muka aku pon boleh kira brapa kali -_- ish menyampahlah mcm ni. rasa benci plak bila dia buat mcm tu. aku ada buat salah ke kat dia? hadoiii malas nak pikir. aku tak batak pon la nak suka kat kau. aku takde kacau hidup kau pon kan.. so start skrg, mls nak amek tau psl kau. aku dgn hidup aku, and kau dgn hidup kau. FULLSTOP.




No comments:

Post a Comment