Thursday 15 March 2012

Mine Is Gone

cucuk thumbdrive kat lappy, terjumpa gambar necktie aku time skolah dulu. da lama snap gamba tu, nak buat knang2an sbb tie tu dah xde ngan aku skrg. dah jual kat org ): serius sedih time org nk beli something yg da lama ngn kita, nak kata takde, terang2 aku librarian kat skolah. so nak tanak terpaksa sedekah kat dia, eh aku soh dia bayar seikhlas hati. mak aku soh bg free je. ah takde makna, aku syg bnda tu. dia da buat aku sedih dgn membeli necktie tu, yg aku pakai since form 2.





masih segar d ingatan, kena pakai tie stiap hari isnin, mmg lah.. takan nak pkai kemeja tanpa tie plak kan ? -,- then time ada majlis2 formal, pon kena pkai kemeja.. tie slalunya adik aku yg ikatkan .. wee~ tak pnah reti nak ikat sendiri eventho ramai yg tolong ajar -_- terimakasih semua kerana sudi mengajar, tp hasilnya mesti ikatan tie tu jd pelik semcm.. -.- then time kat kls aku suka main gulung2 tie tu smpai jd pendek.. hahaa mcm habit tau, eleh bkn ada sape nmpk pon.. -.- dah tu je nak cite stakat ni.

No comments:

Post a Comment