Tuesday 20 March 2012

My Old One

hey kawan2 ! wanna share something tp kalau tak sudi takpe, kita boleh cite sorang2. (:




ingat lg tak camera aku yg ni ?




tak ingat takpe. xD disebabkan ayah da belikan camera yg baru, rasa membazir je beli bnyk2 tp x pakai. terfikir nak jual kat mudah.my plus ayah pon da bg green light. aku tanya mcm2 la gak kat Izzat sbb dia ada pngalaman jual bb thru mudah.my. so aku register apa smua smlm.. aku ltak harga rm300.. amek untung sikit, boleh support nak beli bb nanti LOL xP




then today ada missedcall dr unknown num. aku text tanya siapa dia. dia bls 'sony camara' uhh org apa ni eja camera pon cenggitu ? --" balik cite asal, aku tekejut lah gak en, rasa mcm cpt sgt pulak padahal baru je promote smlm.

tp tak kisahlah smua tu. asalkan ada yg nak beli sudah.

No comments:

Post a Comment