Friday 22 May 2015

Segmen Blogwalking & Throwback By NaD Dea



Assalamualaikum and annyeonghaseyo~
this is my very first time join blogwalking. selalunya tengok je orang lain buat, teringin juga nak join tapi baru sekarang bebetul terjebak bahaha

okay first of all, kenapa saya (cewah 'saya'. join blogwalking kenalah sopan2 hokayyy :p) memilih untuk menggunakan url blog yang sekarang ni...
to be honest, this is my second blog sebab yang first sudah dihapuskan so that's why blog ni takde followers sobsss dan dah banyak kali jugalah tukar2 url blog sebab seronok. hahaha okay lari topik. coloursthaticantchange tu sebenarnya diambil dari lirik lagu Story of My Life by One Direction. yaaa saya peminat One Direction :3 dan lagu tu sangat sentimental bagi saya.

dan kenapa saya terjebak dalam dunia blogging ni yaaa~ hmm boleh tak saya tukar ciked soalan tu kepada 'bagaimana boleh terjebak'? alaa bolehlah ehh *winkwink* saya start blogging sejak form 5 iaitu pada tahun 2011 sebab terpengaruh dgn classmates lah ni. last2 kan dorang punya blog menyepi dan bersawang. saya sorang je yang gigih blogging sekarang ni -_- tapi takpelah, at least saya jumpa tempat untuk saya bercerita macam2 benda since saya memang suka menulis (: tak menyesal join dunia blogging sebab memang besttt!

last but not least, if any other bloggers yang terbaca entri saya ni dan berminat nak join, boleh klik sini yaaa~ tarikh tutup : 8 Jun 2015 bersamaan dgn hari Isnin.

annyeong~


3 comments:

  1. Eira singgah sini..
    http://eiraaikawa.blogspot.com/2015/05/segmen-blogwalking-throwback-by-nad-dea.html

    ReplyDelete
  2. Blogwalking sini.. Datang dari segmen yang sama..
    http://kasihkuamani.blogspot.com/2015/05/segmen-blogwalking-throwback-by-nad-dea.html

    ReplyDelete
  3. terbaikkk ..datang dari segmen sama jugakkk ..

    http://bloggerjantan.blogspot.com/2015/05/segmen-blogwalking-throwback-by-nad-dea.html

    ReplyDelete