Monday 22 April 2013

hey ya

hey guys! macam mana hari2 anda semua? berlalu dengan baik atau pun lifeless macam aku? -_-" okay cut yg tu.




beberapa hari yang lalu aku baru je habis baca satu novel ni, another novel aku beli masa chinese new year haritu. ni tajuk dia eceh




dan sinopsis dia. mcm biasa, kalau x nampak pi cari sendiri kat popular :p




yang ni memang tebal gila, 963mukasurat, maybe bagi korang yg kaki novel takdelah tebal mana tapi bagi aku memang mencabar jugak lah nak habiskan. 2 hari tak berturut-turut aku tak tidur. hanya sebab novel tu sangat menarik perhatian aku sampaikan kalau stop baca boleh rasa gelisah sebab perasaan nak tahu tu sangatlah tebal dalam jiwa raga aku ni. so dlm masa 3hari je habis baca hee gila betul. hmm novel ni k memang tak lari drpd kahwin paksa, kahwin atas pilihan keluarga TAPI jalan cerita dia penuh suspen and unpredictable. sebab tulah aku takleh stop baca. macam biasa aku adore watak lelaki dlm novel ni, Dzul Ehsan nama dia hihi selamba, handsome, sederhana, cool wahhh k cukup sebelum aku fangirling kat orang yg tak wujud. dan yang paling aku suka dlm novel ni, cara watak2 utama berinteraksi, pakai 'kau aku' je walaupun dorang suami isteri. sangat 'sweet' ok tak tipu. last but not least, ending dia sangat memuaskan hati. 




lepas tu smalam bersamaan hari sabtu, aku teman mak aku pergi klfc. nak beli barang dapur. tulah first time aku keluar rumah sejak balik dari uitm haritu. rasa awkward. macam baru keluar dari gua -_- pastu ditambah lagi bila mak aku ajak aku menjejakkan kaki ke tempat terakhir aku akan pergi dlm klfc tu iaitu kaison -_- tengok langsir lah apa lah. pastu mcm2 benda pelik dorang jual yang sangat tak menarik pada aku. lepastu dlm banyak2 benda mak aku pilih, dia suruh aku pegang rumput palsu -_- hmm aku memang tak paham and tak berminat langsung dengan semua benda2 macam tu. mungkin belum masa.




oh tadi aku tengok movie. A Werewolf Boy aha!




sebab ada song joong ki hihihi mula2 memang kelakar gilaaa. tapi bab sedih memang sangat sedih sampai aku menitiskan cecair masin hehee :P ending dia aku menyampah. tapi joong ki memang terbaik sebab ke'blur'an dia masa jadi wolf boy tu menyerlahkan kecomelan dia ahhhh geram je aku. and kalau tengok skali imbas, muka joong ki ngan heroin dia tu hampir serupa hahaha




No comments:

Post a Comment