Monday 19 November 2012

Me and OM1141A

hey guys!





haa unik tak nama kls aku? sangat numeric kan? -.- dlm kls tu ada la dlm 32 ke 3empat orang haa aku pun tak sure :p n kitorg ni mcm berpuak-puak -_- tp takdelah maknanya kitorg ni gaduh ke apa.. tegur2 gak la.. aku rapat dgn dua org minah ni, pegi kls sama2, balik sama2, beli makan sama2, haa smuanya nak sama2 sbb kitorg satu blok. ada je classmate lain yg satu blok ngan aku, tp ntahlah. maybe sbb kitorg ni duduk ground floor kot. lol tade kaitan.



inilah mereka :P ezzah and ain


dlm ramai2 student, kitorg lah yg paling seksa skali sbb fakulti dgn kolej jauh mak aihhh. lg2 kalau cuaca panas terik, dah rasa mcm jalan kat padang pasir. yg pakai makeup tu habis cair smua :p so sangat dinasihatkan supaya memakai payung untuk mengelakkan sakit kepala, kulit hangus dan sebagainya. kalau time hujan lak lain cite. hujan yg turun tu mmg lebat, disertakan dgn angin ribut yg mampu menerbangkan kain2 di ampaian sampai tersesat ke ampaian org lain. pernah skali aku g kls dlm hujan, bwk payung malangnya payung aku terbang -___- tinggal tangkai je kat tangan aku hampeh betul




okay aku ada 7 subjek. BEL atau english lah senang, CTU/agama, IMD means introduction to information skills, maths, PD stands for personality development, Doc Proc/document processing 1 and office admin. terus terang aku mmg agak blur masa awal2 sem dulu. seronok blajar maths je sbb chap 1 ialah sequence! pnah blaja time addmaths dulu. tp lama2 smakin tak phm sbb business maths ni most chapters pasal application. mula2 aku rilex2 dulu, 2 test aku fail tp still, watlek mcm tade pape. tp dah nak dekat final exam tu, huh menggeletaq tangan!




PD ni pun best lagi2 time kls. lecturer ajar pun clear and paham. dlm kls ni kena jaga2 sikit kalau bab style. dah nama pun personality development kan. cara nak match baju dgn stokin, tie, kasut, mcm mana nak jaga muka dgn betul, makeup segala, cara nak makan kalau kat function itu ini, smuanya ada dlm syllabus. tp time quiz and test, blank -_- for girls, kalau tak pakai heels at least 1", siap la hangpa kena tegur :p


le lecturer buat penilaian personality hahaa


tp dlm bnyk2 subjek aku suka BEL. wohoo kitorg ada 3 lecturer yg mengajar. 2 laki bini and another one melayu. aku suka gila dengar cara dorang speaking, perfect! tp antara 3 kls iaitu 'writing and grammar', 'listening and writing' + 'writing and speaking' aku suka kls 'listening and writing'. muahaha lecturer tu klakar and aku xpnah mngantuk klau dlm kls dia. tp kalau dlm kls bini diaaa. .. -_- aku sendiri pnah kena tego sbb tertidur dlm kls :p apa2 pun, terima kasih sgt kat madam yg ajar tu sbb dia target aku score dlm subjek dia n alhamdulillah, A for BEL!



mengkopi -_-


alaa mls lah nak cite psl smua subjek. meh cite psl kls lagi. sebenarnya untuk part 1, ada 5 group tp aku tergolong dlm kls A. sbbnya, nama aku start huruf F. muahaha dia bahagikan kls ikut abjad nama. mula2 aku keseorangan, sampaikan hari pertama kls aku ponteng sbb tak jumpa kls punya pasal (sila jangan tiru) then dah ada kwn barulah semangat nak g kls :p stiap hari isnin ptg, i mean masa kls math, aku pakai selipar je g kls sbb fakulti dekat muahahaa nampak tak keselambaan disitu? :p alaa ptg2 tu mano ado polis bantuan nak tahan2 dah.. dorg tu aktif pagi jee :P so peace (Y)




budak2 laki kls kami mcm budak2 -_- suka kacau org dan sebagainya. ada sorg ni mukanya mcm AJ :') tp dia pendek n sedikit berisi -.- dlm kls tu ada 2 pasang couple yg da declare manakala 2 pasang lagi masih dlm siasatan. boleh dikatakan statistik mereka yg da kapel lagi tinggi dr mereka yg still single hahaha


curi2 main game -_-

woot woot!



okay, itu sahaja daripada saya.

No comments:

Post a Comment