Wednesday 4 July 2012

Gotcha!

nak tau apa yg terjadi harini ? yeah! buat pertama kalinya dlm hidup aku (I guess) tertangkap tertido dlm kelas. malu kay. *tepuk dahi* mcm ni cite dia, aku duduk bahagian tengah row kedua, *ulang suara* bahagian tengah row kdua. mmg obvious, lagi2 aku tinggi. dok mendagu sambil dengar lecturer english tu mngajar. mngantuk tu mmg tak dapat dinafikan lah time tu. member seblah aku pon mata mcm penyu dah. yg aku ni pun terus berusaha tahan mata drpd terus terlelap. style aku tahan mata pelik sikit, aku kelip mata banyak2 kali, nak cover mata yg mengantuk tu kan. ntah mcm mana tanpa disedari, aku terlelap mata terus. dah tu lecturer tu pon dgn speaking londonnya 'this girl is sleeping. I'm so distracting...bla bla bla' tu je yg aku dgr sbb terkejut kan.. dia pun izinkan aku g toilet basuh muka.. aku ajak member seblah teman.. skali time aku bngun, ada sorg classmate aku pun bangun.. dia sorg je laki.. laju je dia bngun mcm dia plak yg kena sound td.. pastu dia ckp dia pun da tersengguk-sengguk da kat blkg.. yg takleh bla nya, bkn dia sorg je yg turut serta, ada dlm 5-6 org kuar g toilet gak.. ada sorg tu dia duduk dpn skali, kira row dpn aku la, dia ingt dia yg kena sound sbb dia pun terlelap gak.. hahaha see? bkn aku sorg je yg terlena kay. ahaha mmg malu la tp x malu sangat sbb bkn aku sorg je yg ngantuk hahaha :p




I thought isu tinggi bkn problem lagi since I'm in university but I'm totally wrong. ada la dlm 2-3 kali student ntah part brapa panggil aku 'kak'.. -_- redha jela kan, takkan nak cite satu-persatu aku ni part 1, mcm mana boleh jd tinggi, nak tersengih-sengih lagi dgn keterkesimaan dorg.. leceh.. so baik diam je.. pastu time mlwat ke bilik2 lecturer, lecturer2 tu pun ingt kitorg dah part senior, smpai ada yg ingt kitorg tngh amek degree ahaha moga2 masin la mulut dorg tu :D so bila dah mcm tu, roommate aku si nisa tu pun panggil aku akak part 5.. dia tu mmg kureng sikit.. dia paras bahu aku je sbb tu dia jeles ahaha :p




k I wanna go and get his hug :p

No comments:

Post a Comment