Thursday 21 June 2012

My Course and the subjects

hey! its me again! hahaa disebabkan aku masih online, nak post lagi. wehehee ini jelah masanya. bila lagi kan? nak tido td dah tido. mmg syok tido time hujan. barulah turun hujan kat sini. klau tak berbahang bilik ni. so tngh sejuk2 ni eloklah kita minum sup untuk memnaskan badan. hahaha saja je nak cite :p




okay so aku ditawarkan diploma sepenuh masa kos Pengurusan dan Teknologi Pejabat atau dlm english Office Management and Technology atau kitorg kat sini sebut OM je. sblm aku masuk uitm ni, ramai kata budak2 om ni suka melaram, kena pakai lawa2, yelah nak keje office kann.. sampai sini tak nampak sangatla apa yg dorang perkatakan tu.. ada la dlm segelintir yg pakai vogue2 mcm nak g fashion show.. majoriti pkai baju kurung je.. simple and tayah susah2 nak pikir pkai sluar dgn bju apa n so on.. sepanjang aku kat sini baru 2x trmasuk harini aku pkai sluar hahaha susah meh kat sini. klau kena tahan dgn polis bantuan, habislah kau masuk lokap -,- hahaha joke :p




k nak cerita psl subjek yg aku ambek. ni untk sem ni. first sem lah.. so far tade kedengaran rumit lah.. business math mcm addmath. agama kena hafal surah yaasin dan tafsir.. lain2 subjek mcm biasa je.. bnyk kena buat presentation.. untk koko badan beruniform aku masuk red society.. haa lawak tak? sumpah sepanjang aku skolah tak pnah masuk klab ni -_- tp yg best xde kawad :D but kena stay smpai 3rd sem lah. personality development subjek dia mcm senang. end of sem lecturer nak check pnampilan diri, dr hujung rmbut smpai hujung kaki.. haa blaja table manner, cara speak, alaa mcm2 lah.. hee doc processing kena blaja typing.. so far aku da bleh sikit2 taip tanpa tgk keyboard.. smlm kitorg kena type dgn mata tertutup.. merapu2 je kuar kat screen tuh.. -_- so next week kena bwk handkerchief sndiri untk tutup mata.. tulah dia subjeknya..




ni untuk next sem muahaha dan 3rd sem.. kena blaja mandarin language -_-




ni forth sem.. dlm smua sem, principles of economics je kena capai pointer 4 huh




dan final sem means bila aku da masuk part 5 nanti.. kena blaja akaun.. wahaha da la takde basic langsung -_- so tak smpai 3 taon pun aku kat sini.. 2taon stengah JE.. hee kay aku dah lapar. roomate aku sorg ni pun dah balik. k k k dah dah dah bye bye bye~

No comments:

Post a Comment