Tuesday 15 May 2012

Cerita Sabtu~

finally dapat jugak aku update blog. dari haritu nak buat new post tak lpas2 -_-"




okay so sabtu saya kluar dgn bestie saya, Nad ! hahaa saja date ngn dia sbb da lama gila tak kua sama plus lpas ni ntah bila lg boleh jumpa.. kitorg g wangsa walk.. da plan siap2 nak buat apa kat sana.. first beli tiket wyg.. cite The Avengers ! muehehehe nad dah tgk tp dia x kesah pun tgk 2x sbb cite tu mmg best.. sementara tggu wyg start kitorg pegi boling.. nad kata dia first time tp dia yg menang -_- eleh 1 mata lebih je pun ! hahaha ;p




then pegi lunch kat mcD dlm carrefour.. saya pilih Filet O Fish wuhuu ! kali ni takde gmbr sbb lupa nak snap -_- lpas tu round2, n balik ke ww balik.. still ada lebih masa, kitorg usha2 kedai yg jual headphone.. aku mmg nak beli, sbb headphone yg lama tu bleh dgr sblah je.. sakai -,- last2 pegi ke carrefour balik nak tgk Beats.. tak bkenan pulak sbb mcm tak sama dgn Greyson punya hahaha xD so pegi ww balik, kedai td. terus kitorg beli kat situ je. wahahaha finally :D




then movie start. sumpah best gila cerita tu lg2 Chris Evans yg blakon jd Captain America en.. owhhh body dia~ +___+ melt weh melt .. dah hbis tu aku g cari something nak bg kat mak aku untk Mothers Day.. hee dah jumpa balik terus.. mls nak cite panjang dah hahaa




SEKIAN DAHULU. GreyLove <3

No comments:

Post a Comment