Thursday 24 May 2012

Cerita Kedai Kopi

13/05/12 - Ahad :

pegi Econsave shopping barang2 aku ! yuhuu hampir smua dah ada. tinggal barang2 yg mak aku kata dia nak beli kat tmpt lain. heh mcm nak pindah perak terus.

14/05/12 - Isnin :

kena bangun pagi. mula2 pegi hospital dgn mak aku. pegi pusrawi sbb kalau hkl takut lama sangat, bnyk lg benda nak buat. so buat medical check up kat situ je. lpas tu gerak pegi bngunan mara. hampeh je, sms tu cite keling. mak aku tanya org2 yg kua dr bilik pusma tu, dorg kata tu mcm kursus ke apa ntah, khas untuk org yg nak blaja kmahiran .. lebih kurang mcm tulaa.. nasib baik kat dlm bngunan mara tu ada Bank Islam. so kitorg terus pegi situ bukak akaun skali byr yuran. hahaha pantas dan efisyen kan ? :p lpas tu pegi jln2 kat skitar jln TAR. balik singgah umah nenek aku kejap. rindu gila kat nenek aku, lama x jumpa. mostly topik yg mak n nenek aku cite psl aku. ada satu soalan ni nenek aku tanya buat aku nak kua air mata, "kak, seronok ke nak g sana?" cara dia ckp tu.. duhh sedih la wey.. aku jawab jelah seronok kan.. lpas tu time tu jugak pening n serabut mak aku hilang. hahaa yelaa before ni parents aku asek fikir mana nak cari homestay sbb dah call 3 tmpt trdekat dgn uitm tu tp smua penuh. so nenek aku soh call bestfren dia time kat umah lama dulu, dia tinggal kat kl tp umah kat perak. kebetulan dulu dia pnah keje kat uitm perak. Mak aku punyalah suka. so nanti 1hb kitorg tido smlm lah kat umh dia. dia pun boleh tunjuk jalan. hahaa 

15/05/12 - Selasa :

duduk rumah je. habiskan puasa ganti -.-

16/05/12 - Rabu :

saya dikejutkan oleh Farah Amira !! wahahaha da janji nak g skolah sama2 pegi mintak pengesahan dr pengetua. tuptup pengetua takde, ada pk je. Wah sangat peramah lah dia. tp kerani nak tgk dokumen ori. so balik umah untuk amek itu semua. pegi skolah balik, settle smua benda, pegi amek gamba pasport pulak lpas tu lunch kat ppj. ohoiii :D

-

then pegi round the world cari bank islam tp x jumpa. ahahahaha kemudian barulah pegi amek dyana dan melepak membuang masa d ppj bersama akak sorono ;p

yg lain2 tu tayah cite skarang. nanti2 bila aku rajin :p

No comments:

Post a Comment