Thursday 9 February 2012

Random

wah lamanya tak update blog.. last post -2 weeks ago -_- ah siapa kesah pon.. been very busy since working.. padahal time kerja xdelah busy mana.. sempat texting lg.. hahaa :p so harini cuti, tu yg ada masa nak update ni.. :D #RANDOM




Papa Johns :
da sbulan dah aku kerja kat sini.. okay jelah xde prob.. selalu dtg lambat sbb masalah transport.. nasib baik manager x serupa manager.. -_- then kepergian staff lama n kemasukan staff baru.. yg sorg tu kecek kelate, muka mat saleh , dr jauh nampak tengkuk dia je dlm kitchen tuh.. ntah mcm mana boleh muat dia berdiri kat dlm kitchen tuh.. diri seblah hafiz dah mcm adik bradik, diri seblah zamil, 2x zamil = dia.. yg sorg lg ex-staff tp masuk balik, poyo gila, mata asek nak usha org je.. dia tu partner miera sbb hee~ miemie.. xD emm aku rasa mcm duduk kat kelantan pon ada, asek dngr org kecek kelate jo.. hahaa yg paling xleh blah bila budak kenny join skali.. lol sawi kecek pelik sangat bunyinya.. lawak k ! xD




UPU :
pening gila tengok courses dia ! gila aku taktaw nak pilih yg mana.. cuba discuss dgn mummy, mintak pendapat dia, she said, pilih mana2 yg boleh bawak.. mak aku x kisah pon kalau aku nak amek course apa.. kadang2 x paham ah, tak boleh ke kalau budak sains nak amek course yg xde kena mengena dgn sains ? salah ke weh ? berdosa ? hadoiii... suka aku ar nak amek course apa, dah hidup aku, masa dpn aku.. nak soh aku amek course yg susah2 tu kalau aku xdpt bwk nnti kaU nak tanggung ke ? ni yg emo ni.. hahaa so family aku soh amek management ke banking ke or komputer ict.. tp aku pon x decide lg sebnanya.. tengok ah dulu.. result aku mcm mana la agaknya ? t____t




bf :
ida busy, jarang2 je text ngan dia t_t nad da dpt kerja kat tmpt mak dia.. best la dok kat office, duduk dlm air-cond relax2.. sabtu ahad off.. balik petang.. pastu ada kerja mcm xde kerja.. hahaa sempat lg boring2 text aku.. xP yg sorg lagi tu lg lah jarang2 text.. maybe dia busy gila kot.. masing2 sibuk dgn kerja.. apa boleh buat.. kalau free, free sangat.. kalau dah busy, busy sangat.. haa~




lesen :
test JPJ aku 15hb ni.. taktaw lah mcm mana nanti.. aku bwk pon tunggang langgang.. enjin asek mati je sbb aku x reti nak control clutch.. haih susah lah mcm ni.. kalau x pass rugi abes ah kena bayar balik nak buat re-test.. haiyoo pening ah.. -,-




haih rasa mcm xde cerita menarik plak nak share, kalau time x online mmg mcm2 bnda ada nak cerita -,- k lah, see ya maybe dlm 2-3minggu lagi.. hahaa bye

No comments:

Post a Comment