Tuesday 14 February 2012

HOTTN Special Asia Edition Album by GC

heyyyyyyy! finally dong! I bought this




its Hold On Til The Night Special Asia Edition album which released on Feb 9th in malaysia.. lol speaking ah plak en.. :P tp that album tak dijual kat smua kedai, hanya kat mana2 cawangan Speedy Video n dapat free diary with every purchase while stock last.. hahaa so 11/02/12 aku masuk Speedy Video kat klfc nun.. skali tnampak cd 1D yg baru fawa beli tuh je, hee namun aku tak berputus asa lalu dgn lantangnya aku bersuara, tanya kat saleswoman tu, "GREYSON CHANCE punya ada tak?" dgn lajunya wanita separuh umur tu menjawab, "ada,ada.. yg baru punya kan?" aku pon blur.. ada yg lain ke pon.. apa2 jelah en.. so dia bwk aku ke tmpt album tu berada.. eh asal ayat aku skema je ni.. mcm nak buat novel pon ada.. --" okay tuka mode.. then aku pon tengok.. kay.. time tu aku mmg dah rasa nak menjerit kat situ jugak.. hahaa sebla album HOTTN tu ada lg satu cd GC , murah sikit sbb yg baru ni special punya thats y ah agak mahal.. so da puas usha2 belek2, saleswoman tu kata, "ada free diary tau.." aku time tu rasa nak peluk je dia.. aku tanya ah, "boleh tak you simpankan satu untk I?" dia geleng.. k fine. petanda buruk. takut je kalau album tu habis.. hahaa duit tngh xde plak tuh.. last2 dgn izin Allah .. aku beli jugak keesokan harinya ! dpt free ni




haaa sangat comel kay ! so memang aku sayang gila nak bukak album tu even plastik dia.. k sengal.. so ni disk dia




n tak cukup dgn tu, dia bg lirik untuk setiap lagu yg ada dlm album ni





then,





n yg paling utama dlm album ni, poster dia, yg paling aku suka, paling aku sayang...



hahaa so bila da pegang camera.. phm2 jelaa.. hahaa :D












hahaa sangat membazir? lol no k.. sometimes kita kena cari something untuk hilangkan rasa sedih kita so this is my way.. drpd terus sedih better kita cari benda yg boleh buat kita senyum sentiasa kan? :)

p/s: sangat berharap dpt pegi konsert dia walau sekali seumur hidup :) <3 #GC

No comments:

Post a Comment