Friday 11 November 2011

11-11-11 beautiful date to remember

its today..


emm okay smua...




finally I did it..




wah! tak sangka aku dah buat.. yeahhh




prasaan aku slama almost 3years da terluah.. hahaa susah la describe apa yg aku rasa skrg ni.. absolutely puas, lega, takut pon ada.. campur2.. mcm tu lah.. respon dia pon baik.. dia xde lah teruk sngt mcm yg salu org ckp.. n ayat terakhir dr dia, ayat yg slalu org2 dekat ngn aku ckp kat aku.. sweet! ^_^






tp dia still taktaw aku sape.. sengaja taknak bgtaw sbb blom masa lg utk dia taw.. biar ar dia wondering sape yg anta text tiba2 mcm tu.. hahaa




kalau ikut plan asal, aku nak bgtaw kat adik dia je psl smua bnda ni.. n since buat plan tu, puas la aku fikir mcm mana nak cari masa b'dua je ngn adik dia.. nak ajak stay ke kan.. tiba2 dgn kuasa Allah (aceyy), hari ni ada jamuan pss.. mcm merestukan je apa yg aku nak buat neh.. hahaa




tp last2 minute, ada satu benda yg buat aku tukar plan.. so aku prefer confess kat dia direct thru texting.. sengaja pilih hari ni sbb tarikh cantik, hari Jumaat yg mulia n rasanya masa yg ssuai sbb next week dah spm, so mybe dia akan cepat lupakan bnda ni.. otak aku pon da clear dr bnda2 ni..




wow yeah... first time aku buat bnda ni.. spnjang jd student xpnah tfikir pon psl bnda karut neh.. smuanya takut MALU.. but now, who cares? next year aku da xskolah.. da xpayah nak brada dlm satu tmpt dgn dia lg.. n kitorg bjumpa pon mybe time amek result.. time tu klau dia nak kata apa pon aku da x kesah.. "AKU SUKA KAU" bkn bnda snang nak ckp especially for girl.. tp aku nak jugak rasa mcm mana prasaan tu.. n aku x rasa kene reject or apa2 prasaan yg -ve sbb aku bknnya mnagih cinta dia ke apa (wekk!).. mmg x harap apa2 pon dr dia.. just bgtw apa yg aku rasa..




so, 11/11/11.. today jd saksi aku luahkan smua prasaan aku kat dia eventhough dia blom tau aku sape.. taon2 yg pnoh suka, sedih n kecewa since aku knal dia akn jd sweet memory bila aku tinggalkan skola nnti..




so weh, lau ada minat kat sape2 tu, confess je.. xyah nak fikir sngt apa org nak kata.. nowadays, ssapa pon bleh start first step eventhough people always said that boys should start it first.. klau nak pendam pon boley je.. bia smpai jd pekasam kat dlm hati tu.. hahaa either we are accepted or rejected, tu sume blkg cite.. yg penting kita da buat yg spatutnye.. klau dia terima, kau jugak yg bahagia tahap dewa kan.. if otherwise, do not despair bcause there's somebody out there yg lg baik untuk kau.. hohoo







okay, da panjang lebar aku merapu ni.. ingt nak type sikit je td.. hee~ jngn slah phm, ni bkn space dr. love yer.. hahaa just sharing confession with you all, my beloved readers.. hahaa ^_^





p/s : youarethebesteverinmyfantasy,Mr. AJ...

1 comment:

  1. Aku dahh agak dah! I knew it! Malam td tu kau txt dgn dialah kan? I know I knew it! I can feel it.! Yeahhh ~ Haha good for you bella <3 Ngeeee

    ReplyDelete