Thursday 9 June 2016

Ramadhan 2016

Assalamualaikum gaisss. sekejap je kita nak masuk 4 hari dah puasa kan. tahun ni mcm tahun2 yg sebelumnya, aku berpuasa kat kampus. biasa la student kan, takleh la semua nak sedap je. first day puasa, aku sahur and berbuka sorang je. sebabnya rumet ku ahad tu dia stay up rumah classmate dia buat assignment. subuh baru dia balik. time orang lain berbuka, dia dan kawan2 dekat kedai printing tgh settle assignment dorang. sedih gak rasa first day je dah sambut sorang2 tp nak complain pun, mcm lah tahun lepas aku tak sambut sorang2. adik2 yg dapat rumet kos event tu bersiap sedia lah untuk ditinggalkan ye. kalau bilik 4 orang takpe, kalau bilik berdua cam aku ni sabau jeler. aku berbuka dgn mi sedap cup je sbb tak beli makanan untk berbuka. alasan: takde member. dik, kalau kat uni kau takleh sorang2 mmg tak makan la kau dik. Tapi semalam Alhamdulillah rumet dpt meluangkan masa bersahur dan berbuka sama2. uitm puncak alam ni yg seronok, pukul 1-2pagi masih meriah cafenya. tu yg kitorang pukul 1 keluar cari makan hahaha ok sampai di sini saja update ramadhan saya. semoga berjumpa lagi. salam ramadhan~ 

No comments:

Post a Comment