Wednesday 9 October 2013

sweet dreams

last two weeks, aku ada termimpikan seseorang. dua orang sebenarnya. sorang suami sendiri sorang crush je ahahah k. suami aku tu eleh mcm taktau lak sape en. yg tinggi2 putih2 tu ahh ehehe :3 dlm mimpi tu lokasi dia mcm kat kelas kat om tu tp greyson ni duduk kat meja lecturer. dia mcm tgh buat signing session tp kat dlm kelas -_- biasalah nama pun mimpi kan. pastu org tahu aku minat gila kat dia kehkeh org tu classmates aku la. masa turn aku tu aku lupa aku ada ckp ke tak ngan dia tp rasa mcm ada tp tak ingat ah eshhh yg pasti kalau ada ckp, aku speaking lah kan. tiba2 dia ckp melayu amboih sejak bila en. aku pun mcm terkejut ah, aku tanya dia 'eh boleh ckp melayu?' pastu dia senyum2 alahai comel gilahhh! pastu ada org kat sebelah dia, ntah guard ke sape tah dia mcm usik2 greyson kata apa tah pasal greyson ngan aku pastu greyson jadi malu2 ahahahahah lawaklah weiii muka dia dah merah2 sambil senyum2 malu pandang aku alahai cair aku dlm mimpi tu. pastu org lain pun mcm sengih2 ehem2 kat kitorang hahahaha amende tah. pastu aku rasa aku terjaga dr tidur dan mimpi tu pun terputus. aku senyum2 sendiri je bila teringat mimpi tu. tiba2 muka crush muncul dlm kepala, serta merta mimpi pasal dia pun muncul sekali. rupanya aku termimpi dia dulu sblm mimpi greyson. mimpi dia pasal hmm takpelah kbye.




pastu beberapa hari before last paper, termimpi one direction pulak gahahaha ni best sampai aku tersengih-sengih bila bangun tidur xD yg takleh bla tmpt dia mcm kat diak -.- aku tak ingat sgt dorang buat concert ke apa tp semua org asek seru nama zayn je. and atas stage tu mcm ada zayn ngan niall, louis pun ada kot tp samar2 ah. biasa ah yg bukan directioner ni kalau sebut one direction mesti dorang tahu zayn je so maybe sebab tu ah kot zayn je femes time tu. aku tak ingat sgt ni so cite part yg aku ingat je hahaa antara stage ngan tmpt audience kan ada palang pemisah kan, so aku berdiri kat dpn skali, mmg agak dekatlah. masa semua orang tgh sorak 'zayn! zayn!' mcm zayn sorang je artis kat situ tiba2 aku pegi jerit nama niall hahaha lawak gila semangat aku jerit. sampailah org atas stage tu prasan suara aku jerit nama niall, ntah siapa orang tu, louis ke liam tak sure, dia bagitau niall ada org panggil nama dia n dia tunjuk ke arah aku pastu niall pandang aku then dia tunduk nak ckp ngan aku kitorang bertentang mata pfftas lgfkdfkjahlkfdl *breath in, breath out* then aku tanya 'can we take a photo together?' terus dia balas 'ok' pastu dia turun dr stage asfhdshfkjhdkfjhas dia pergi kat aku pastu kwn2 aku lelain usha je sbb dorang tau aku minat niall hahaha pastu kitorang amek gambar sama2 aaaaaaaaaaaaaaaaa dan aku terjaga dr tidur dan senyum2. aku cuba tidur balik tp tak tersambung pulak mimpinya ahhhhh bayangkan kalau betul2 gahhahahahah kbye.


oh stop it


No comments:

Post a Comment