Thursday 22 September 2011

Here the Other Suprise :')

hey everyone.. long time no update (copy ayat dyanoi) :) btw..just nak mluahkan ase gembira n terharu yg teramat sangat...taktaunakcitekatsapadah :')

okay..mule2 balik umah mcm bese from umh wan..kira2 nak dekat 8pm smpai umh..ayah nak kluar anta dekwan g tusyen..aku tnya kat ayah, "ayah,nak repair ke bnde tu?" then ayah jawab 'ya' seringkas2nya.. bnde tu is computer gemok lama yg da rosak.. tibe2 mama mnyampuk, "bang,xnak bagi ke hadiah dia tu?" okay time ni aku blur kejap memikirkan sape 'dia' tu.. pastu ayah senyap n teros pegi..ayah mmg cmtu..suke mninggalkan persoalan.. hihi :D

time ayah balik,,aku da siap mandi n tngh syok ber'tweet2' .. hehee bese ler.. nak lpas tension..tiba2 ayah bsuara, "ni hadiah beday" .. ahh aku yg tngh syok mngadap pc neh pon mmndang ke meja yg terletaknye hadiah tersebut.. hahaa usha kejap..mnde tu? kecik je.. dalam plastik..dah lama2 tu, aku pon ready n mlangkahkan kaki mnuju ke arah meja tu (pdhal dekat je).. by then aku amek n bukak la.. my GOD!

camera kottt... bia betol bapak aku ni? tebeliak bijik mata aku tenung mnde tuh.. hahaa btw cam tuh xde la semewah DSLR korang.. digital camera bese kott.. tp bese2 pon, cuba pikir sape yg senang2 nak bg free2 mcm tu ja weyh... hak milik penuh.. hahaa ase nak peluk2 je ayah aku tu..mandai2 je beli camera untuk aku.. lau aku tau, xde la aku buang duit beli camera comel tuh.. haihh xpe2..aku xnak mnyesal skrg..at least da kurang sikit tension aku ngn markah addmath aku yg xlehpakai tu..




btw tadi teman bucu g OTK.. pastu bleh plak tnampak geng mereka2 yg bajet hensem tu..sape lg kan.. knal2 sendiri la..dah la pndang2 je muke ptama yg aku nampak si ahh... xpayah cite la..tp syukur x tsrempak.. tp sorry kite xnmpk lah munchy awak fawa ;'( hehee dorang tu mcm ponteng tusyen je..ah biala.. bkn prob aku pon.. :P

last but not least.. a big big big hug untuk ayah...! ^_^ ni present yg paling bharga tau tak.. saaaayangggg ayah ! <3 :)

No comments:

Post a Comment